Regen regen regen

13 maart 2017 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Dag allemaal!

Helaas zit het weer hier erg tegen. Sinds jaren niet zo veel regen met bakken uit de hemel. Wegen worden afgesloten en er zijn plekken die we niet kunnen bereiken met de Straybus. Stay is een reisorganisatie waar je met verschillende pakketten door Nieuw Zeeland kan reizen. Wandelingen kunnen niet worden gemaakt en activiteiten als bungeejumpen en skydiven kan niet. Maar!!!!!!! We hebben een leuke groep en leuke mensen waar ik al een vriendschappelijke band mee voel. Dat is heel wat waard! Ik blijf verrassend optimistisch in tegenstelling tot sommige andere groepsleden. We kunnen het weer helaas niet beïnvloeden en dus moeten we er het beste van maken. Een goede test voor onze mentale weerbaarheid.

Ondertussen ben ik wel in de grotten met glowworms geweest en Hobbiton. We zijn in Roterua geweest en bij Lake Taupo. Prachtig prachtig prachtig! We blijven nu nog 3 dagen op het noorder eiland en dan vertrekken we met de Ferry naar het zuider eiland. Laten we hopen dat het weer dan verbetert. Morgenochtend moet het weer beter worden volgens onze chauffeur.

Kortom! Ik vermaak me prima!

1. Gonny:
    12 maart 2017
    Als je ook in Hobiton bent geweest dan ben je met de bus vanuit Matamata gegaan. Daar heeft Femke gewoond. Lake Taupo is ook mooi, mount Manganui is ook heel mooi richting New Plymouth. De oostkust is trouwens ook de moeite waard, Napier is een mooie stad met veel art deco gebouwen.
  2. Amanda:
    13 maart 2017
    Leuke foto vrolijkheid! Ik had niet anders van je verwacht. Hopelijk heeft de chauffeur gelijk! X
  3. Sylvia:
    13 maart 2017
    Fijn dat je nu al leuke vriendschappen heb gemaakt. Wat een leuke foto's. Heb je in zo'n berghut geslapen? Ondanks het weer blijf genieten en maak er wat moois van. Lieve groetjes
  4. Ype Dijkstra:
    13 maart 2017
    Hallo Anita, mooi om te lezen dat jij je zo vermaakt, fijne reis nog XXX
  5. Rinus:
    13 maart 2017
    Hoi Anita het is hiér nu zeven uur vroeg in de ochtend ben wakker en dacht misschien is er wel mail .wat jammer dat het daar zo regent .Het is mooi dat je je vermaakt en dat je met een leuke groep mensenj hebt die met je mee reizen .Nog veel plezier en blijf gezond groetjes Rinus
  6. Marjan:
    13 maart 2017
    Hallo Anita, jammer van al die regen! Maar aan de foto's te zien laat jij je daar niet uit het veld slaan. geniet van alle nieuwe indrukken, mensen en de prachtige natuur. Veel plezier xxx
  7. Baukje:
    13 maart 2017
    hoi anita, denk maar zo na regen komt zonneschijn, fijne reis nog
    groet je moeder
  8. Wendy van de Velden:
    13 maart 2017
    Wat fijn dat je je toch amuseert! Hoop dat het weer snel beter wordt..... Geniet!
    Groetjes Wendy
  9. Hillie plantinga:
    13 maart 2017
    Ondanks de regen toch maar lekker genieten Anita !
  10. Esther:
    13 maart 2017
    Aan mentale weerbaarheid heb je de rest van je reis ook nog wat, dus goed dat die alvast getraind wordt
    Blijf lekker positief en genieten, zo te lezen ben je goed bezig!
  11. Aaldert:
    19 maart 2017
    Het is fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt. N.Z. Is een land waarbij elke dag alle vier de jaargetijden voorbij kunnen komen. Veel plezier nog aan de onderkant van de aardbol.