Sabrina en Pete

23 april 2017 - Sydney, Australië

Dag allemaal!

Vandaag ben ik al weer 3 weken in Australië en ben ik alweer bijna over de helft van mijn Australië avontuur. Tijd gaat zo snel en voor ik het weet zit ik weer gewoon thuis op de bank met jullie te kletsen. Sommige dagen kijk ik daar ook wel weer naar uit.

​Sabrina!
​8 april vloog ik van Melbourne naar Newcastle. Rond 15.15 uur kwam ik aan op het kleinste en schattigste vliegveld wat ik ooit heb gezien. 1 klein aankomst en vertrek halletje. Daar aangekomen zag ik Sabrina voor het eerst sinds 2 jaar weer! Wat een speciale ervaring om haar te zien in het land waar ze nu al ruim 8 jaar woont.
​Zij en Pete wonen in een schattig kustplekje Nords Wharf. Eindelijk een kamer voor mezelf na 1,5 maand in hostels te hebben geslapen. Het was heerlijk om bij te kletsen en het voelde al snel "gewoon" om weer bij haar te zijn. Bij haar thuis heb ik heerlijk gelezen en we zijn naar het strand geweest. Ik heb mijn verjaardag bij haar gevierd en we zijn die avond in Newcastle uit eten geweest. Pete en zij leven een heerlijk relaxt leven met hun hond Zara en 2 katten. Een leven om jaloers op te zijn.

Donderdag 13 april zijn Sabrina en ik samen vertrokken naar Sydney om een nachtje door te brengen bij vrienden van hun. We hebben 2 nachten op een boot geslapen in de haven van Sydney. Vrijdag 14 april hebben we heerlijk over de wateren rondom Sydney gevaren. Wat een luxe!
​Zaterdag 14 april moest ik weer afscheid nemen van haar... In de ochtend heeft ze me afgezet bij mijn hostel in Sydney. Toen wat mijn bezoek bij haar al weer ten einde... Wie weet wanneer ik haar weer zal zien in de toekomst. IK heb me aan mijn belofte gehouden om haar een keer op te zoeken en ik kom graag nog eens langs!

1. Rinus:
    23 april 2017
    Hoi Anita Fijne om te lezen hoe jij geniet van het leven ik wens je heel veel plezier en geniet maar heerlijk liefs rinus
  2. Sylvia:
    23 april 2017
    Inderdaad anita de tijd vliegt voor bij times fly when you have fun.
    Genieten en heerlijk leven van deze momenten
    Denk heel vaak aan je.
  3. J.schreur:
    23 april 2017
    wij moeten nog een paar maandjes wachten dan zijn wij er ook met zijn allen. we zijn blij dat je het leuk hebt gehad nog heel veel plezier in australie
  4. Baukje:
    23 april 2017
    als je het leuk heb gaat de tijd altijd snel.
    ik hoop dat je nog heel veel en een tijdje mag genieten want waar je ook komt
    je geniet met volle teugen

dikkte tut dien mem
  5. Jan Dijkstra:
    23 april 2017
    Veel plezier down under en geniet ervan
  6. Esther:
    23 april 2017
    Dat gaat echt super snel! Time flies when you're having fun
  7. Lydia:
    23 april 2017
    Wat leuk om iedere keer je verslagen te lezen en het plezier dat dat vanaf spat. Laat de tweede helft net zo'n fantastische ervaring zijn als de eerste!
  8. Gonny:
    23 april 2017
    Weer een mooi verhaal, maar je wilt hier echt nog niet op de bank zitten, want dan moet de kachel aan. Het is hier steenkoud brrrrr en wij verlangen er naar om buiten op de tuinbank te zitten! Groetnis út de Lemmer